Skoči na glavno vsebino

ATS 2020

Šola je vključena v triletni mednarodni projekt ATS 2020 (Assessment of Transversal Skills), katerega osnovni koncepti so: formativno spremljanje dijakovega učenja in napredka, razvijanje transverzalnih veščin in uvajanje razvojnega e-listovnika. V praksi to pomeni učiteljeva zavestna uporaba metod, oblik in strategij, ki dijaka postavljajo v središče učnega procesa, mu omogočajo načrtovanje lastnega učenja in odgovorno vrednotenje svojih dosežkov. Vodilo za načrtovanje učnega procesa je nujnost ustvarjanja notranje motivacije dijaka za pridobivanje znanja oziroma lasten napredek. Elementi, ki to omogočajo so: aktiviranje dijakovega predznanja, skupno določanje kriterijev uspešnosti, vrednotenje napredka in nenazadnje kvalitetna povratna informacija, ki dijaku omogoča izboljšanje dosežkov na poti do zadanega cilja, znanja v skladu z vnaprej jasnimi kriteriji uspešností

 InTIMe21

Tudi letos na šoli drugo leto zapored poteka projekt Erasmus+ KA2 z naslovom InTIMe21, Innovating teaching ideas and methods for the 21st century/Inovativne ideje in metode poučevanje za 21. stoletje. V povezavi s šolami iz Danske, Avstrije, Italije, Poljske, Finske, Španije bodo učitelji spoznavali in predstavljali nove metode poučevanja ter jih delili med seboj. V projektu bodo aktivno sodelovali tudi dijaki s svojimi idejami ter preizkušanjem metod obenem pa bodo poglabljali medsebojne stike in iskali nove načine za varstvo okolja v svojem okolju. V projektu se želimo povezati tudi z lokalnimi podjetji, saj nas zanima katere kompetence po njihovem dijaki danes potrebujejo in jim jih šola (še) ne nudi. (koordinatorica Božena Rudolf)

Airnet

Prav tako šola od šolskega leta 2014/15 sodeluje z dijaki poklicnih in gimnazijskih programov v projektu Airnet. V 3-letnem projektu sodelujemo s srednjimi šolami iz Anglije, Španije, Nemčije in Francoske Gvajane. Dijaki bodo raziskovali temo zraka iz različnih vidikov (naravoslovni, tehnični, glasbeni in umetniški), vse skupaj pa bo podprto z IKT tehnologijo. Poudarek projektnih izmenjav bo na tem, da se dijaki iz različnih kulturnih in družbenih področji učijo drug od drugega. Skozi projekt bodo učenci pridobili na osebnem razvoju in si izboljšali poklicne spretnosti. Dijaki različnih držav bodo v mešanih skupinah preučevali zrak in s tem izboljšali znanje tujih jezikov (angleščine, francoščine, nemščine in španščine) ter razvijali kreativne ideje. (koordinator Nejc Grošelj)

KA1 – Mobilnost šolskega osebja: GJV2020 – Dijak v središču učnega procesa

Opis: Cilj projekt je pridobiti uvid ter izkušnje v princip formativnega spremljanja in sicer preko opazovanja pouka. Ker v Sloveniji ni srednjih šol, kjer bi bilo formativno spremljanje bistven del pouka, zgledov ne moremo iskati doma, smo se odločili, da jih poiščemo v Španiji, Irski in Veliki Britaniji. Na podlagi izkušenj na drugih šolah bomo poskušali v naši šoli ustvariti spodbudno učno okolje, ki bo dijakom omogočalo razvijanje njihovih potencialov in veščin ter  postopoma uvajati fleksibilno organizacijo pouka oziroma osebno naravnanega učenja in poučevanja.

Čas trajanja: 01. 07. 2016 – 30. 06. 2018

Koordinator: Božena Rudolf

Sodelujoči učitelji: Marjanka Jerman, Božena Rudolf, Manica Seljak, Klavdija Stepančič