Skoči na glavno vsebino

Na delavnico Hitra šola podjetništva je Gimnazija Jurija Vege Idrija (GJV Idrija) povabila vse gimnazijce drugega letnika in tretješolce srednje strojne šole. Glede na veliko število dijakov smo srečanje nekoliko prilagodili. Delavnico, ki jo po navadi izvedemo smo spremenili v interaktivno predavanje in k sodelovanju povabili tudi del ekipe Smart Optometry. Delavnica je potekala v petek, 13. aprila, izvedli pa smo jo v sklopu projekta »Startap! Idrija-Cerkno«, ki je odgovor občin, razvojne agencije, uveljavljene gospodarske družbe, zagonskega podjetja in idrijskega mladinskega centra na nizko stopnjo podjetniškega udejstvovanja v občinah Idrija in Cerkno.

Na srečanju smo z različnimi metodami aktivirali dijake k ustvarjalnem in podjetniškem razmišljanju. Preizkusili so se v različnih nalogah, spoznali nekaj svetovno znanih podjetniških zgodb in prisluhnili zgodbi Smart Optometry. Člana ekipe Smart Optometry, Matic Vogrič in Matic Ozebek, sta predstavila vsak svojo življenjsko pot in kako ju je ta prinesla v podjetniške vode. Razkrila sta tudi, kako sta začela skupno sodelovanje in kako je ekipa Smart Optometry rastla in se razvijala. Mladim sta želela sporočiti, da je potrebno biti aktiven, ker le tako pridobiš ustrezna znanja, veščine in poznanstva, ki ti kasneje pridejo prav pri razvoju karierne poti, tudi če se odločiš za podjetniško pot. Prav tako sta poudarila pomen prostovoljstva, saj moraš v prvi meri početi delo, ki ga imaš rad in si ga nekaj časa pripravljen opravljati tudi prostovoljno. Tekom predstavitve njihovega razvoja sta tudi poudarila, da nič ne pride zlahka in takoj. Za vsak uspeh je potrebno vlagati veliko truda, časa, energije, idej, se povezovati z različnimi akterji, spoznavati nove posameznike in možnosti, se učiti iz napak, jih preseči in še vedno nadaljevati. Prav tako sta poudarila, da začneš z malim in šele tako lahko zrasteš v nekaj velikega. Pokazala sta veliko zabavnih fotografij, a vedno poudarila, da je v ozadju tudi veliko dela, ampak, da se na koncu vse obrestuje. Na koncu sta ponudila dijakom možnost, da kaj vprašajo, ampak sta namesto vprašanj dobila dolg aplavz.

Dostopnost